keskiviikko 27. heinäkuuta 2016

Asunnon tsekkaus,tuleva muutto, ajatusten karkailu, raha-asiat,koirani sekä äidin synttärit + MUUTA

Tänään menen katsomaan äidin kanssa asuntoa Porista. Tämä olisi kauempana keskustasta ja siksi itse haluaisin tuon kämpän mielummin  kuin erään toisen. Kuitenkin kämpän ympäristö ja sisäpuoli ratkaisee. Toivon että saamme muuttaa mahdollisimman pian. On mahdollista että lähden yksiköstä aiemmin jos asuntoasiat järjestyvät. Jännittää~ Lähden yhdentoista aikaan tänään äidin kanssa torilta katsomaan asuntoa <3

Koirani on alkanut tekemään äidilleni pieniä kepposia. (Tyyliin pyörinyt hänen sängyssä) Koirani myös on yrittänyt  monesti kodissa käytyäni lähteä perääni. Eilen se oli yrittänyt lähteä  ikkunoista perääni.. Odotan muuttavamme pian äidin kanssa jotta koirani olisi hengissä vielä silloin. Se kaipaa minua liikaa.. Äitikin sanoo sitä kokoajan :(

Päässäni pyörii saman aikaisesti jopa kymmenen eri ajatusta/stragediaa.. Se on hyvin sekavaa ja aika usein menen sekaisin sanoissani jos yritän puhua muille. Mietin mitä minusta ajatellaan kun puhun sekavia.. :'D

Olen ymmärtänyt että raha-asioitani aletaan hoitamaan :) Äiti aikoo ostaa minulle passin kuulemma Elokuussa jolloin saisin oman tilini omiin nimiini. Saan todennäköisesti pyöränkin ehkä ensi kuussa.



Äidin syntymäpäivät ovat huomenna. Menen tänä aamuna kauppaan hoitajan kanssa ja ostamme tarvikkeet voileipäkakkuun. Teen sellaisen pienen voileipäkakun. Vaikka olen itse vegaani niin olen opetellut sietämään muidenkin ruokien valmistuksen,koska sukuni usein tarvitsee apua ja autan heitä mielelläni. Olisin halunnut tehdä syntymäpäivä täytekakun tai muffinseja, mutta tiedän ettei äitini tykkää makeasta joten yritän tehdä jotain mistä hän tykkäisi. Teen pohjan illalla.


Olen säästänyt rahaa jolla ostin aiemmin äidilleni lahjan. Halusin antaa hänelle parasta ja käytin lähes kaikki rahani häneen. Äitini ei haluaisi minun "tuhlaavan häneen rahaa". Kuitenkin haluan yllättää hänet. Olen ostanut äidilleni nämä lahjaksi:
- sukkahousut
- kahden kappaleen sukkapaketin
- Puuterin
- Kynsilakan
- Paidan
- HM-lahjakortin
- Kengät

En näe tänään Miraclea (exääni). Minulla oli menoa äidin kanssa,kuten kuulemma hänelläkin. En tiedä näemmekö joskus.

AMETISTILLE, SILVERILLE JA ANGELILLE PALJON HALEJA JA VOIMIA!! <3

Jännittää,kun en tiedä mihin kouluun menen :D Toden näköisesti alan käymään koulua neljä kertaa viikossa, mutta se olisi minulle hyväksi etten saa kauheita paineita ja romahda kesken kaiken.

Sain New Yokerista kouluun repun. Nyt ostoslistani pieneni hieman ^^

Löysin tämän äskön: 8D <3

1 kommentti:

  1. Voi samoin sulle haleja<333 Oon pahoillani kun en oo ny jutellu sun kaa paljoo, mut oon ollu kipeenä u nou.. Ja oon ihan liikaa pelaas msp:tä ��
    Angel

    VastaaPoista