sunnuntai 24. heinäkuuta 2016

Viikonloppua, Masennusta, liikaa ostettavaa, vartalon malli & halu parantua

Olen ollut nyt viikonlopun mummillani. Ensimmäisenä päivänä eli perjantaina sain muiden sukulaisten takia huonon mielen. Arvostelua. Olen muille hyvin usein riittämätön. Huoh..Eihän kaikkia voi miellyttää joten miksi yritän niin kovasti? Onko siitä jotain hyötyä? Nautinko siitä? En.

Olen saanut nurmikon leikattua, kerättyä marjoja, leivottua, tehtyä pizzaa, käytyä kaupassa, laitettua pyykkejä ja tavattua sukulaisia. Minun piti nähdä Silver. Hän ei ottanut minuun yhteyttä, enkä itse uskaltanut. Mietin mitä hän mahtaa tänään sanoa yksikössä. Olen jutellut Ametistin kanssa ja tajuan joka kerta miten tärkeä hän minulle on. Hänkin juttelee exälleen.

Olen joka päivä entistä masentuneempi. Sängystä on hankala nousta. Joka askel on hankala liikkua. Ajatukset vaeltavat itsemurhasta synkkiin ajatuksiin. Olen kuntoutumassa. Olenko puoli tiessä vai en? Siitä en ole varma. Tympii syödä masennuslääkettä joka ei auta. Yritän lopettaa sen pian. Kuitenkin minulla on hetkiä jolloin otan itseäni "niskasta kiinni" ja hetken minulla on motivaatio ns. normaaliin elämään. Miksi tämä sairaus on niin pitkä aikainen ja hankala "Kaveri"..?

(Tämä kappale on minun yksi voimaannuttavista biiseistä. Siitä tulee motivaatio parantua.)

Minulla on liikaa ostettavia asioita... Ahdistaa kun rahaa ei ole vielä ja pian pitäisi kaikki asiat olla. Miksi maailma on liian kallis?? Välillä masennun ihan vain rahan takia. Surkeaa. Tämä maailma on jo niin rahan ympärillä että minua huolestuttaa. Kuitenkin tässä minulle akuuteista tarvittavista asioista listattu tavarat ja hinta arviot:
- Ehjä koulureppu (Cypershop) noin. 34e



- Kumisaappaat (tennareiden näköiset) noin.30e
- Polkupyörä (jopon tapainen) noin.190e-300e
- Silmälasit (Tällä hetkellä varatut) 209e
- Lävistyt palloja ja uudet tapit noin.10e
- Tennarit max.25e
- Vaatteita (kirpparilta) max.12e
- Pyörän irtolukko max.10e




Vartalon malli. Keskustelin tätini kanssa aiheesta. Hän sanoi minun olevan omena vartalo tyypeistä. Kiva juuri se kenellä on mahaa.. -.- Eli mahani on super pyöreä. Mummini sanoi minun olevan tiimalasi vartalotyyppi. Öööh..En tiedä mikä olen. Eniten tuntuu että olisin omena mahani takia.. Ja jos olen niin minun ei kannattaisi käyttää kireitä farkkuja ja isoja paitoja.. Well fuck it! Pukeudun niin kun tuntuu hyvältä x)


Tässä vartalotyyppien kuvat. Että niin :D


Haluan todella parantua. Yritän hyväksyä ulkonäkönikin. Kuitenkin se on hankalaa kun ajatukset huutavat läskiä,pienempiä ruokia, xs-kokoa,laihduttamista & rumaa körilästä. Masennus taas vetää välillä mukaansa ja yritän ohjata sitä pääsääntöisesti itse. Minulla menee varmasti kokonaan parantumiseen monia kuukausia, mutta olen onneksi jo hyvällä alulla. Ahdistusta on joka päivä yleensä joka tunti, mutta joskus ahdistus on vain pientä. Yleensä kuitenkin tarvittavia menee 2-3kpl.
Itsetuhoisuus vähenee, mutta itsetuhoiset ajatukset lisääntyvät. Olen ollut neljä päivää viiltelemättä! Olen niin iloinen <3 Haluan lopettaa sen vihdoin kokonaan. Se on niin kamala kierre. Olen ollut sen kanssa taistelemassa vuodesta 2014.Kohti parantumista-->









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti