lauantai 16. heinäkuuta 2016

Sympatiaa,arpia,halu puhua ystävälle, tuleva hoitokokous & tarinan aloittamisen haave





Eilen illalla eräs nettituttuni oli ottanut minuun yhteyttä. Minulla oli ollut lähes koko päivän huono vointi ja yksikön aktiviteetteihin oli hankala osallistua. Tuo tyttö lähetti minulle kuvia omista verisistä syvistä viiltely arvistaan. Minulle tuli suurempi paska olo, mutten uskaltanut sanoa sitä hänelle. Sanoin,että hänen pitäisi puhua hoitavalle taholle,jossa hän käy.. Lähetin hänelle myös 2vuotta vanhoista haaleista arvista kuvan ja sanoin ettei kannata viillellä,kun niistä jää pysyvät arvet. Etenkään huomiota tavoitellessa. Lopetin hänen kanssa juttelun. Ametisti oli aiemmin suojannut minua tuolta henkilöltä.




 Olin yksin huoneessani.. En uskaltanut lähteä pois ja iltalääkettä en pystynyt hakemaan.. Viiltelin .. Yhdeksän uutta haavaa.. Menin sen jälkeen Angelin huoneeseen ja juttelin hänen kanssaan. Minua harmitti antaa hänelle niin paljon vastuuta,kun kerroin paskasta olostani. En pystynyt heti mennä hoitajalle puhumaan,koska en tuntenut uutta hoitajaa hyvin. Palasin omaan huoneeseeni ja hoitajan tullessa pyytämään puhelimeni huikkasin ohimennen viiltelystäni. En "avannut" keskustelua pidemmälle.Menin nukkumaan. NÄin hyvin kieroutunutta unta ja heräilin vähän väliä.

Juttelin aamulla vanhemman mukavan mies hoitajan kanssa. Hän neuvoi taas lopettamaan nettitutulle juttelun ja yrittämään keskittyä omaan vointiin. Juttelimme yli puoli tuntia. Helpotti. Pitää kertoa Angelille,että olen puhunut hoitajalle ettei hänelle tule ylimääräistä kamalaa kuormaa minun asioistani.

Eilen olin todella masentunut. En kyennyt soittamaan Ametistille, vaikka olin luvannut. Lupauksen pettäminen on minulle kova paikka. Pelkään hänen vihaavan minua nyt ja koen todella pahaa omatuntoa. Yritän soittaa hänelle tänään,sillä olen kiinnostunut mitä hänelle kuuluu ja minulla on ikävä häntä,kun emme näe tai juttele kovin usein :C

Tiistaina tuleva hoitokokous ahdistaa yli suuresti... Tiistaina on myös näöntarkastus.. Kaksi kamalaa asiaa samana päivänä. Ainakin ne tulee kerralla koettua ohi. Hoitokokouksessa puhutaan minun jatko hoidosta, asumisesta ja lääkityksestä pääasiassa.. Mielestäni myös lastensuojelu tulee mukaan ja tämä painostaa vielä enemmän. Eikä tämä ole viimeinen hoitokokous.. Ennen uloskirjausta mielestäni minulla on vielä toinen -.- ._.
Nyt oma vointini on hetkellisesti tasaisempi. Eilinen itsetuhoisuus vituttaa. Yritän silti nauttia tästä hetkestä. Omahoitajani tulee iltavuoroon. Ihan hyvä,sillä uskallan viimeistään silloin pyytää tarvittavat lääkkeet huoneeseeni.

Haluaisin aloittaa uuden tarinan. Mietin,että aloittaisin kirjoittaa sitä koneelle ja myöhemmin tulostaisin.. Tosin ensin aion hoitaa muita asioita kuntoon ja oikealla hetkellä aloitan sen. Minulla on 24.8. asti aikaa saada tarina tulostettua, koska uloskirjaus päivä :I

Tänään aktiviteettina mini golffaus.. Pian ruokailu. Pitää puhua Angelille. Olen iloinen,että Silver pääsi takaisin yksikköön <3 Hän ansaitsee tämän paikan kuten Angel.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti