sunnuntai 17. heinäkuuta 2016

Ametisti :3 , ei uusia arpia enää & suunnitelmia



Juttelin eilen Ametistin kanssa. Vihdoin :3 Olen puhunut hänelle muutenkin liian vähän. Oli hyvä tietää miten hän voi, sillä nyt se ei ole enää vain minun arvuuttelua. Hän puhui minulle taas järkeä. En ymmärrä miten hän osaa sen niin hyvin :P Hän on niin ihana :DD Sain jälleen motivaatiota lopettaa viiltelyn. Taas yritän tosissani. Aion siis tehdä kaikkeni etten enää saisi uusia arpia kehooni. Toivon, että myös Ametistin asiat kääntyisivät joku päivä paremmiksi. Hän nimittäin todella ansaitsisi sen <3

Rain Fairyn syntymäpäivä olisi ollut 21.7. joten aion kokeilla jos pääsisin hänen haudalleen viemään kukkasia. Kauhea ikävä. Vielä puoli vuotta sitten juttelimme joka päivä :I Huoh.. Ei saa liikaa tunteilla xd

Äitini syntymäpäivä on 29.7. ja saan mennä yksiköstä päiväksi juhlimaan hänen syntymäpäiviään. Jes! x) Olen osatnut äidille lahjaksi sukkahousut, paidan ja HM-lahjakortin. Teen hänelle vielä pienen voileipä kakun :D Jos onnistun niin äiti on varmasti iloinen :DD

Raha-asiani ovat edistymässä hieman. Ehkä joku lähipäivä lähitulevaisuudessa minulla on hieman rahaa jotta voin tehdäkin jotain :'D

Huominen hoitokokous ahdistaa super paljon. Yritän olla miettimättä asioita liikaa. Mutta pelkään ihan super paljon.. ._.

Löysin avaimeni joita olin etsinyt 3 viikkoa. Ne löytyivät pari päivää sitten lenkkarini sisältä xd Helpotuin äidin kanssa aivan hirveästi.

Tällä hetkellä masentunut olo. Eihän mulla oo ees auttavaa lääkettä tai terapiaa :D Huomenna kaikki selvii. I hope so <3  Voiskohan joskus olla jotain hyvääkin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti