torstai 7. heinäkuuta 2016

Sekavaa



Pelkään uloskirjausta. 24.8. minulla on  palaveri. En tiedä mitä taphtuu.

Elämäni on sekaisin. Olen päättänyt nyt yrittää laihduttaa ainakin 5kg. Olen kyllästynyt olemaan aina se läskimaha. En aio enää repsahtaa herkkuihin. Minun on pakko yrittää muuttua kauniiksi, sillä äitini on sanonut että kauneus merkitsee ainoastaan ihmisille. En ole päässyt yli exästäni. Hetken aikaa olin, mutta nyt kuntoni huonontuessa hän palasi ajatuksiini. Tavoite paino on 50kg, mutta ensiksi pitää saavuttaa takaisin 55kg :D

Sosiaallisten tilanteiden kammoni on suurentunut. Ahdistun sosiaalisista tilanteista yhä enemmän. Minun on hankala puhua omille kavereillenikin. Pelkään liikkua ulos huoneestani eikä minulla ole enää niin paljon voimia yrittää pakottaa itseäni kaikkialle. Kuitenkin haluan parantua, mutta voimani eivät riitä. Olen jo monta vuotta rypinyt tässä suossa. Haluan kuolla, koska elämäni on vain pahuutta. Minulle ei suoda niin paljon apua kuin tarvitsisin ja en mielestäni ansaitsikaan. Olin äskön tyhmä ja kirjoitin exälleni. Tympii.. Toivon ettei hän ymmärrä viestin olevan minulta :/

Olen tänään syönyt yhden banaanin ja omenan sekä 30g soijajugurttia. En saisi syödä enää paljoa. Ahdistaa kun yksikössä on kokoajan ruokailuja. Yritän liustaa niistä :/






1 kommentti: