torstai 14. heinäkuuta 2016

Yöllinen keskustelu Miraclen kanssa & mielipiteeni Miraclesta tällä hetkellä.

Hän taistelee itseään vastaan.
Luin eilen Instagram Directiä. Huomasin exäni Miraclen viestejä. Olin hämmentynyt, koska hän ei ole puhunut minulle kuukausiin. Itse olen välillä laittanut viestiä, mutta olen yrittänyt muuttaa elämääni. En pystynyt vastaamaan hänelle,koska internet ei toiminut kännykässäni. Soitin hänelle
heti luettuani viestit. Kello oli hieman yli yhdeksän illalla. En uskonut hänen edes vastaavan puhelimeen. Osittain säikähdin. Olin jännittynyt ja "mahassani oli paljon perhosia".

Juttelimme 38minuuttia. Osittain olin iloinen,että hän ei rakastanut minua enää niin kuten ennen. En itsekään rakasta häntä enää niin paljon. On hankala kuitenkin saada loput tunteet katoamaan. Onneksi on kulunut jo muutamia kuukausia erosta. Olen jo päässyt sinuiksi siitä,että hän jätti minut Rain Fairyn kuoltua. Olen epäsuorasti yrittänyt saada hänet tietämään tunteeni, vaikken tiennyt mitä hän edesti ajattelisi. Kiinnostaisiko vai olisko välinpitämätön?

Oli outoa puhua monista asioista tutun ja sydämessä olevan ihmisen kanssa, mutta huomata kuinka kaukainen on nykyään. Hänkin muistutti,että en saisi elää menneessä. Hänestä olimme hyvä tiimi ja pyysi kaikkia tekemiään virheitä anteeksi. En pysty kaikkia antamaan anteeksi kokonaan, mutta osaan elää vihaamatta/syyttämättä häntä. Tyytyväinen olen siitä, että Miracle päätti itse hakea apua. Olen itse yrittänyt auttaa häntä.Nyt keskityn itseeni.

Yritämme tavata joskus, kun on tarpeeksi kulunut aikaa. Kuulemma hänkin on miettinyt minua ja haluaisi joskus tavata. Elämä on erikoinen, mutta selviämme erillämme.

Piirsin tänään kuvan ja lähetin sen hänelle. Tulen odottamaan sitä, että olen/olemme paremmassa kunnossa ja tapaamme. Nyt elämme tulevaisuutta ja menneisyys on enimmäkseen muistoja.

Muut ajatukset pidän salaisina sydämmessäni ja mielessäni.

Todellinen rakkaus on sitä, kun osaa päästää irti sekä oppia elämään nykyistä elämää. Rakkaus muuttaaa muotoaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti