keskiviikko 20. heinäkuuta 2016

It's a day that I am glad I survive

Tänään heräsin aamulla todella aikaisin. Pankissa käynti oli turhaa, enkä saanut rahojani. Mielialani heitteli kokoajan huonon olon alarajoissa. Sain kuulla äidiltä etten saisi Anttilasta sitä pyörää minkä halusin. Tämä kuulostaa todella angstiselta syyltä paskalle ololle. Kuitenkin se "kruunasi" kaiken huonon onnen mitä minulla oli  ollut. En uskalla edes odottaa pääseväni muuttaa Espooseen, Vantaalle tai Helsinkiin. Turhautuneisuus loputtomaan "taisteluun" ja pahaan kulutti toivekkuuteni..

Aloin selaamaan internetistä tietoa itsemurhaan jälleen. Etsin lisäinfoa eri toiminta tapoihin. Ajattelin toteuttavani jonkin kolmesta "suosikistani". Miten huonoa.. Olen kuntoutumassa ja kuitenkaan en loppupelissä tiedä mitä ajatuksieni sisällä tapahtuu. Ahdistus nousi äkkiä lisää.

Tartuin taas terään ja tein jalkaani yhden arven. Sitten huusin itselleni. Vittuunnuin, sillä en saanut ahdinkoa ja pahaa oloa siirrettyä DKT:n taidoilla. Avasin kännykkäni ja selasin Youtube- videoita. Löysin erään videon mikä antoi elämälle syytä. Sain sen avulla taottua päähäni järkeä sen verran, etten tapattaisi itseäni.  Lamaannuin sen lisäksi niin paljon että jäin sängylleni makaamaan.

Olin huoneessani makaamassa n. klo:12:20-17:35. Oloni oli kamala. Skippasin DKT-ryhmän ja pitkin syömistä. Ruuan syöminen oli hankalaa mutta myöhemmin onnistuin. Huomenna lähdemme Rauman risteilylle. Yritän saada ajatukseni paremmiksi.

Ametisti jutteli kanssani sekä Angel. Olen heille aina kiitollisuuden velkaa <3 Arigato <3

P.s. Olen muiden yksikön nuorten kanssa "koukussa" msp:hen.




2 kommenttia:

  1. Mäkin alan olla koukussa siihen. Iskä hermostu mulle illalla, kun olin liia kauan koneella. Nii.. pelasin msp:tä ���� ~Angel

    VastaaPoista