torstai 7. heinäkuuta 2016

Ystävät, omahoitaja,ex, asiat, uudet arvet, omat lääkkeet ja syöminen


Olen ollut nyt lähinnä kolmen läheisimpien ystävien kanssa tekemisissä. He kaikki ovat minuun verrattuna enkeleitä <3 Olen kaikista heistä hyvin suojelevainen, enkä halua heille pahaa. Lyhyesti: Pelkään Ametistin voinnin romahtavan käsiin ja meidän välien huononevan. Mietin miten Angelin ja minun ystävyys tulee säilymään sekä hänen unelmien toteutusta. Epäröin uskaltaako Silver tulla minun ja Angelin luokse, vaikka yrittäisimme. Haluaisin samalla kantaa kaikilta heiltä murheet pois ja "suojata heitä omilla mustilla naarmuisilla siivilläni". Yritän toivoa, että asiani sujuisivat paremmin..Sain pidättyä itkua,kun puhuin ensimmäistä kertaa omahoitajalleni todella henkilökohtaisista asioista. Oli kiva puhua jollekin. Kuitenkaan en halua hänelle jutella useasti. Olen kiintynyt nykyään ystäviini. Olen saanut paljon heiltä vertaistukea.

Aamulla mietin asioita liikaa. Taas arpia vasempaan jalkaan ja - käteen lisää arpia. Syyllinen olo. Olen umpikujassa. En halua taas tätä tapaa, kun pääsin siitä eroon. Yritän luvata läheisilleni etten satuta itseäni fyysisesti. Eniten sattuu, kun olen todella paska enkä pidä tuota lupausta.

Vihdoin äiti ja omahoitajani sanoivat, että minun ei tarvitse olla kahden yhden miehen kanssa, josta ahdistun. Olen iloinen, koska se mies saa minut voimaan pahoin henkisesti ja yhdistän hänet menneisyyteni "uhkaaviin miehiin".

Syöminen. Koko ajan haluaisin syödä. Ahmin, oksennan tai laihdutan..Silti minulla ei hoitajista/lääkäristä ole syömishäiriötä. Siksi lasken itseni "normaaliksi". Tänään on syöty liikaa :C
Aamu: 1kpl Banaani, 1kpl omena, 30g maustamaton soijajugurtti, lääkkeet ja 2dl vettä.
Lounas: -
Välipala: 4dl vettä. 2kpl ruisleipä siivuja (Täytteenä: "soijajuustoa",4kpl keltaista paprika palaa,n.25g margariinia)
Päivällinen: 4dl porkkanaraastetta, n.50g paistettua tofua ja 2dl soijamaitoa.
Iltapala: Pakko kai syödä jotain -.-
Muuta: 2x 0,5dl Light Coca-cola. noin.1 kourallinen pähkinöitä. noin.8kpl voileipäkeksi.
Olen ahdistunut enemmän.. Silti kova nälkä.. Olen kohta mursu...





Omat lääkkeet menettäneet tehonsa. Tiistaina puhutaan asioista enemmän joten onneksi viimeistään silloin olen viisaampi. Masennus ja ahdistus ovat pahentuneet. Sosiaalisten tilanteiden pelkoa en ole saanut oikein altistettua tarpeeksi tai saanut rauhottavia. Kiva vielä olla lääke vastainen ja kieltäytyä eläinperäisistä aineista lääkkeissä jolloin saa kuulla lääkäreiden valituksia ja ns. "piilovittuilua."





Huomenna mummille viikonloppulomaksi pe-ma. Ja autan häntä askareissa. Ruuanlaitossa,pihan kunnostamisessa ja siivoomisessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti