keskiviikko 31. elokuuta 2016

"Normaali elämä"/Siviilissä, koulussa olo/aktivisuus, riitely äidin kanssa, NUPO:lla käynti, syömisen hallintaa + paljon eri tyyppisiä asioita & muutama viiltely arpi vain C:

Kuvahaun tulos haulle anime cuts

Olen ollut kotona nyt edellisviikon perjantaista asti. Ihana koti, rakastava äiti ja koira. Uusi pyörä ja uusi koulu. Minulle sormien verran ystäviä sekä kavereita. Olen nyt onnellinen.. Tai minun kuuluisi olla .__. Huoneen järjestely yms. on ollut kivaa ja koirani parantaa oloani. Tai.. En ole varma pääsenkö tämän parempaan kuntoon ^^" Olen myös hengannut paljon koneella ja nukkunut/nuokkunut vapaa-ajan lähes kokonaan. Ahdistusta on helvetin paljon. Lähes joka päivä menee kaikki "tarvittavat" eivätkä ne aina edes riitä saatika masennuslääkkeeni, jota pitäisi jossain vaiheessa nostaa. Äiti ja koiranikin ovat iloisia kun olen paremmassa voinnissa että saan olla kotona.


Kuvahaun tulos haulle anime sad
Koulussa olen ollut joka pakollinen päivä paitsi viime perjantaina. Minua ei kiusata ja siellä on todella kivaa. Koulukavereilleni ja minulle ei aina löydy puheenaiheita..Mutta siellä on kivaa. Jännitän lähes joka sekuntti ja ahdistus kasvaa vähitellen suuremmaksi. Tunneilla olen pysynyt kohtuu hyvin läsnä.. Välitunneilla ajatukseni liikkuvat itsemurhan, ystävien & tulevaisuuden välillä. Kouluruokalaan on nyt saatu vegaanista ruokaa ^w^  Tämä helpottaa koska äidin ja minun rahatilanne ei ole paras. Pitää kuitenkin saada ravitsemusterapeutin todistus jotta ruoka jatkuisi. Syöminen kuvottaa minua enkä koe nälkää. Yritän muistaa Ametistin ja Angelin sanoja etten alkaisi "paastota" yms. Opon kanssa olen  saanut suuren osan yhteishakuni asioista valmiiksi. Hyvä niin C: Meillä menikin noin 85min vaikka sen olisi kuulunut kestää vain 15-30min. Numeroita pitää nostaa enkä anna sen estyä mitenkään.. Sitä paitsi minulta odotetaan jo menestystä ja lukioon pääsyä.

Tänäään koulu päivä oli minulle erityisen raskas. Yritin nääs viitata ja se lisäsi ahdistuneisuuttani. Koulun jälkeen menin äidin kanssa tilaamaan uudet lasit ja se tuli minulle aivan yllättäen, Onneksi äidin ei tarvinnut maksaa kaikkea laseista. Tuli kiire NUPO:lle. Siellä entisen omahoitajani, nupo henkilön ja äidin kanssa olo oli tuskaista. "Sinä kykenet terapiaan." "Sinulle tarvitaan jatkokuvio." yms. soivat ajatusten tasolla päässäni. Suostuin tulemaan sinne kerran kuussa ja tapaamaan lääkärin.. Saa nähdä pääsenkö sinne enää..
Kuvahaun tulos haulle anime sad
Riitelin kaiken lisäksi äidin kanssa myöhemmin. (Mm. siksi ettei äiti odottanut minua vaan meni edeltä bussipysäkille ja jäin ahdistuneena avaamaan keskustaan pyörän lukkoa, jota en meinannut saada auki sillä käteni tärisivät.) Äiti odottaa anteeksipyyntöä. Huoh.. Se on pakko pyytää. Tiedän etten toiminut oikein kokoajan muttei hän ajatellut minun näkökulmaani.

Bussimatkan sinnittelin. Kannoin kauppakassin kotiin. Menin huoneeseeni.. Kaivoin veitsen ja viiltelin neljä uutta haavaa. Se paransi oloa niin paljon. Minulta ei odotettu mitään, sain kostaa kaiken itselleni enkä purkanut vihaa/pahaa oloa muihin. Nyt tympii kun 2viikon ns. "kuivilla viiltelystä" on ohi. Mutta se oli parempi vaihtoehto kuin tapattaa itsensä.

Eilen näin Angelin ja oli hauskaa olla hänen seurassaan. Yksikössä olo oli kuitenkin ajoittain turhan haastavaa..

Kuvahaun tulos haulle anime cuts
(Koettu on tämäkin)
Ahmin ja paastoan enkä syö hyvin.. Yritän parantaa.. Mutta tällä hetkellä en jaksa edes yrittää.. Ainakaan en tänään. Myöhemmin kyllä :3

Tänään suljen puhelimeni enkä juttele muille. Haluan eristäytyä.. En jaksa näyttää tänään selviytyvältä.. Hengissä ollaan~

(Linkkaan tämän hetkisiä olotila biisejä tähän alas:) (Biiseillä helpompi joskus kuvata tunteita jos ymmärtää ne minun kannalta esimerkiksi.)

1. Maj Karma - Peltisydän (https://www.youtube.com/watch?v=nb0bLIWVgZs)
2. Owl City - Silhouette (https://www.youtube.com/watchv=SbmvT9kE6GM&index=6&list=PLEEDp2Q8NHbc-6KJj-Ot-aOYAfaFXPxYc)
3.Kuristaja & Klovni - Kävelevä kuolema (https://www.youtube.com/watch?v=6u4XANRJM0c&list=PLEEDp2Q8NHbc-6KJj-Ot-aOYAfaFXPxYc&index=26)
4. Sirius - Fuck up (https://www.youtube.com/watch?v=kjG6ZbWbQ4U&index=7&list=PLEEDp2Q8NHbc-6KJj-Ot-aOYAfaFXPxYc)
5.  Cia - Breathe me (https://www.youtube.com/watch?v=SFGvmrJ5rjM)


Kuvahaun tulos haulle anime cuts
Parempi olo ainakin hetken. Sovin äidin kanssa. Arvet jätän omaksi tiedokseni ja blogin väliseksi.

2 kommenttia:

  1. Voimia sulle<3 Voit olla ylpeä itsestäsi, että jaksat ylipäätään käydä koulua, vaikka se ahdistaa. Sä oot silti paljon tärkeempi kuin arvosanat. Älä tee sitä virhettä, että sairastutat ittesi sen takia. (tiedän helppo sanoa..) Koulukaverit on koulukavereita, eikä niitten kaa aina löydy puheenaiheita. Muistan niin niin monet välkät, ku seisottiin koulun pihalla, ryhmän suositummat tytöt jutteli jotain insaid juttuja ja seisoin hiljaa.. Joten sellasta se on, koita stressaa sitä mahd vähän, vaikka ymmärrän, se ei oo sulje helppoa. Ja pääasia että syöt, sillä jossei syö lainkaa, u nou. Viiltely on typerää, mutta se on selviytymiskeino. Parempi että viiltelet ja pysyt hengissä kun et tapat ittes. Mä en todellakaan kannusta sua viiltelemään!!!! Mutta se on parempi vaihtoehto kuin itsemurha. Ja varo ettet viillä liian syvälle. Sillä mä välitän susta, oikeesti. Itsemurha olis pahinta mitä voisit tehä sun läheisille. Sun äiti ja koira ei välttis kestäis sitä. Ametisti ei kestäis sitä. Silver ei kestäis, enkä mä. Olet tärkeä ja tosi ihana, muista se! ~Se jota kutsut enkeliksi

    VastaaPoista