maanantai 15. elokuuta 2016

Koulu arkea, muutto viivästyy, harhoja yöllä/harhat lisääntyvät, ahdistusta , itseinhoa & yrittämistä.

Olen nyt käynyt yhteensä kolme päivää koulua. Tänään suoriuduin lukujärjestyksen mukaisen koulupäivän. Biologian tunnilla viittasin opettajan kysymykseen vastausta. Uskalsin kerrankin viitata ja olin ainoa joka viittasi. Hyvä tunne jäi, koska olin oikeassa. Fysiikan tunti sujui myös yllättävän hyvin.

Rehtorin tapaaminen meni ahdistuksen ja jännityksen kanssa ihan kohtuullisesti. Joudun mennä yhden kerran tutustumaan koulun liikunta tuntiin, mutta sen jälkeen katsotaan suoritanko liikuntatunnit muulla tavalla kuin tunnilla olona. En haluaisi mennä tunnille. Koska pitää keksiä jokin pitkähihainen, jotta minun käsieni arvet eivät näkyisi muille. Pelkään perjantain liikuntatuntia siis jo nyt etukäteen.

Koulun ruokailut ovat todella ahdistavia. Nimittäin en ole uskaltanut palauttaa opettajalle erityisruokavalio-lappuani, sekä en pysty syömään ahdistumatta isossa ruokatilassa. Olen onnistunut nyt muutaman päivän suoriutumaan näistäkin toistaiseksi hyvin. Lukuunottamatta päivää, jolloin tiputin tarvittavat lääkkeeni ruokalan lattialle. Mistä seurasi 10minuutin "pillerin etsintä". Jouduin selitellä kahdelle koulukaverilleni (?), että tarvitsin lääkettä.. Syyn pidin henkilökohtaisena.

Tänään koulussa olin kahden koulukaverini vieressä istumassa penkillä. Vilkaisin ympärilleni. Huomasin toisen tytön reiden olevan yli puolet pienempi kuin minun, jolloin ahdistuin ylenpalttisesti. En maininnut mitään. Ajattelen taas enemmän laihduttamista sekä häpeän itseäni. Vituttavaa!

Muutto päivän piti olla tänään, mutta se viivätyi.. Ahdistava... Äitini kertoi ettei kotivakuutus asiasta tai muuttoauton+-avun saamisesta ole vieläkään varmuutta. Pelkään ettei asuntoa tule ennen uloskirjaustani.. Pelottava epävarmuus.

Eilen illalla näin todella paljon "harhoja" huoneessani. Huoneeni ikkunoista tuijotti ihmisiä. Osa heistä oli huoneessani ja yrittivät saada minulta jotain. Pelkäsin niitä tällä kertaa. Vedin verhot visusti kiinni, sekä pidin valon päällä. Laitoin hoitajlle lapun ettei avaisi verhoja tai sulkisi valoa. Nukuin hyvin katkonaisesti. (Viimeksi vain säikähdin ihmishahmoa,kun olin menossa tekemään kollaasia)

Olen nyt yrittänyt taistella vointini kanssa eteenpäin. Olen osittain pystyssä,vaikka "toinen jalka haudassa". Yritän jaksaa vielä. Minulla on ihania ystäviäkin <3 Etenkin Angel,Ametisti ja Silver: Voimia sillä tarvitsette sitä <3

Btw..Juttelin eilen Miraclen kanssa. Oli helpottava tietää, että olemme kavereita. Kuitenkin olin hieman hämilläni, sillä hän ei itse aluksi vastannut puhelimeensa. Uskoin hänen syynsä, mutta epävarma olo jäi.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti