maanantai 8. elokuuta 2016

Ahdistava harha?, Jännitystä, muutto edistystä & tunteettomuutta :(





  Lauantaina illalla katsoessani televisiota näin taas harhan.. Hankalasti selkeä ihmishahmo kyyläsi minua silmiin. Olin paniikkissa. Muistin etten ollut ottanut iltalääkettä. Vasta 1,5tunnin jälkeen rauhotuin. En puhunut asiasta äidilleni. Yleensä ne eivät ole näin suuria tai ahdistavia/pelottavia.





Koulujen pitäisi alkaa tällä viikolla. Jännittää, koska en ole varma pääsenkö haluamaani kouluun. Myös jännitän tulevaa luokkaani ja sitä,että saanko olla rauhassa ihmisistä. Enkä voi olla varma jos joku vaikka tykästyisi seuraani. Kuitenkaan minua ei haittaa jos jään yksin, sillä minulla on muuten jo ystävä ja kavereita. Minäköhän päivänä saan tietää mihin menen? :3

Tämän viikon sunnuntaihin asti minulle on varattu pyörä Citymarketista.. Kuitenkaan en taaskaan ole varma, että saanko tätäkään pyörää. Olisi helpottavaa jos tuon pyörän hankinta onnistuisi jotta pääsisin kouluun pyörällä ja pyörälenkkeille <3

Raha-asioitani olen saanut menemään omahoitajani kanssa jo eteenpäin. Mietin mitä päätöksiä tulee, sillä pitäisi taas tämän vuoden aikana ostaa erinnäisiä tuotteita.

En tiedä onko silmälasini enää varauksessa, joten voi olla etten saakaan niitä vaan joudun jälleen etsiä uudet hienot kehykset yms.

Mietin miten muuttomme äidin kanssa tulee menemään. Pelkään ettemme saa jotai vakuutusta, koska silloin emme saa talon avaimia. Tämän hetkinen asuntomme loppuu 31.8. jolloin meillä ei olisi taloa. Olen hyvin stressaantunut tästäkin asiasta. Kaikki on niin hankalaa .__.
Kaipaan haleja aina :'D

Olen saanut pakattua kaikki tavarani omasta kodistani. Se helpottaa tulevaa muuttoa ja äitiä. Sekä korjasin muutamat hajonneet vaatteeni. En ole ikinä pitänyt tätä aasuntoa kotina joten helpottaa purkaa tavaransa :)

Olen usein tunteeton.. Masennukseni on vähentynyt, mutta olen tunteeton.. Odotan vain kaiken järjestyvän joskus hyvin. Minulla on ikävä Rain Fairya :c <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti