perjantai 5. elokuuta 2016

Miraclen tapaaminen & keikka + avautuminen,koulun stressausta, talokriisi & uusia lävärikoruja

Tapasin tänään Miraclen. Tuntui todella oudolta. Kuin olisimme palanneet aikaan jolloin ystävystyisimme ensimmäistä kertaa, mutta tuntien toisensa sekä vanhempina. Ajatukseni olivat todella sekaiset. Hänen äitinsäkin halasi minua ja sanoi että oli hieno nähdä. Minustakin oli hieno nähdä. Huvittavaa siinä oli,että vaikka nautin seurasta.. Huomasin kuin ulkopuolinen olin jälleen lopulta. Olin haamu jolle yritettiin välissä puhua. En ole varma muiden ajatuksista. Reckless love oli cool :D Miracle fanitti Stam1naa.
                                                            Hän ei päässyt mukaani kuuntelemaan Maj Karmaa.

Maj Karman keikan aikana:

Aluksi törmäsin porukkaan, jotka olivat entisestä koulustani ja ahdistavia. Siirryin keskemmälle ihmismassaa. Pelkästään ihmismassassa oleminen on minun sosiaalisen kammon takia tuskallista.
       Pian känninen nainen alkoi kähmiä hiuksiani sekä lääppiä minun vyötäröä sekä harteita.

Miraclen äiti huomasi minut ja tervehdin. Hän pysyi aika kauan lähiympäristössä.                                  Siellä oli paljon muita ihmisiä kännissä. Keikan puoli välissä känninen mies kaatui melkein päälleni.Yritin työntää hänet takaisin.. Oli kamalaa olla kauhean köriläs miehen takana. Selvisin. Esiintyjä oli niin lempparini etten välittänyt niin paljon noista haittatekijöistä.

Keikan loppu puolella luulin kaikkien haittatekijöiden olevan jo ohi.. Olin väärässä. Katsoin oikealle sivulleni. Huomasin miehen jolla oli ruskea nahkatakki ja ruskeat geeliset hiukset. Miksi tämä oli minusta ahdistavaa? Koska,,Tuo mies katsoi suoraan silmiini. Hänellä oli pelottava ja lasittunut katse. En ole pitkään aikaan pelännyt ketään niin paljon. Yritin keskittyä keikkaan, mutten pystynyt sillä mies tuli minua lähemmäs. Hän hipaisi reittäni kylmällä kädellään. Työnnyin ihmisten välistä "suojaan". Olin paniikissa. Kolme miestä kaatui maahan (mm.köriläs känninen mies) Mies seurasi minua yhä. Hän hipelöi edessäni olevaa norta. En uskaltanut sanoa mitään,koska toivoin miehen lopettavan ja jättävän minutkin rauhaan. Nuori lähti kaverinsa kanssa pois tilanteesta. Mies otti minut taas "huomioonsa". Lopulta hän saavutti jälleen kuin kauhu elokuvasta. Hän hipeilöi persettäni ja yritti koskea rintoihini,mutta kerkesin paeta. Keikan loputtua juoksin täysiä Miraclen luo. Sanoin kiireessä tilanteeni ja juoksin Porin torille bussiin. Tuli traumaattinen kokemus.
Ennen minua ei oltu ahdisteltu noin paljon..

Omahoitajani kertoo ensi viikolla mihin kouluun menen :D Olen jännittynyt. Aion pitää tulevassa koulussani  matalaa profiilia,että saan olla rauhassa ;)

Haluan päästä sisustamaan uutta Porin asunnon huonettani. En tiedä vielä milloin saamme avaimet. Pelkään että jokin menee vikaan eikä taloon saada vakuutusta. Pyörän hankinta edistyy vähitellen :3



Kotona sain vihdoin paketin jossa oli tilaamani lävistyskorut <3 Jee :D
- 2kpl mustia tappeja
- 2kpl mustia kartion mallisia koruja
- 2kpl musta-valko raidallisia palloja
- 2kpl häivekoruja
- 2kpl vihreät pallot







P.S. En ole enää edes ihastunut Miracleen :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti