sunnuntai 18. syyskuuta 2016

Hämmennystä,triggeröintiä Miraclen viestin jälkeen, flunssaa, epävarmuutta, hengailua äidin kanssa & mietintää

Olen ollut kirjoittamatta hetkeen, sillä ajatus blogiin kirjoittamisesta ahdistaa vieläkin hieman.. Tämä johtuu siitä että olen tullut taas epävarmemmaksi ihmisistä ja sosiaalinen fobiani on pahentunut. Huvittavaa kyllä että yksiköstä poistuttuani minulta poistettiin tuo diagnoosi enkä saa siihen apua.. Todellisuudessa siellä minua painostettiin liian isoihin "altistuksiin" jolloin itsetuhoisuutta oli ainakin 40 kertaa. Näistä vain 2 kertaa tuli hoitajien tietoisuuteen ja pidin siitä huolen. Nykyään viiltelyä ei enää ole..Ainakaan tähän hetkeen.

Kuitenkin tällä viikolla kerran oli ns.pahaa viiltelyä. Se johtui siitä, että olin ollut "herkillä" koko päivän ja ollessani lähes kotona sain Miraclelta viestin. Viesti satutti minua ja viiltelin..Joku kavereistani oli mennyt sanomaan päin naamaa että olin kertonut hänen olleen exäni. Tämä satutti.
Kuitenkin ihana Ametisti sai puhuttua minulle järkeä ja tuki minua ♡ Sain hänen avullaan heitettyä viimeisen lähes rakkaan puukkoni pois..Olen hänelle ikuisesti kiitollinen ♡ Hän on maailman ihanin paras ystävä mitä minulla on ollut ♡ Yritän tuoda sen hänelle ilmi ja toivon etten menettäisi häntä missään elämän vaihteessa.

Tällä hetkellä olen flunssassa ja kuumetta ollut korkeimmillaan vain 38,5° En todennäköisesti pääse huomenna harkkoihin tai tet:iin :( Tiistaina aion olla terve menossa tet:iin ja menemään Ametistin sekä Angelin kanssa kaupungille laasersotaan :D

Äidin kanssa olen käynyt viikonloppuna ostamassa puhelimet ja käynyt kirpparilla ostoksilla ♡

Suicide Squad oli ihana elokuva ♡♡ Haluan cossata Jokeria, mutta minulla ei olisi Harleyta :"( Because I haven't got girlfriend xc

Mietin tänään sitä että miksi Miracle haluaa jutella minulle. Juttelin yks ilta hänen kanssaan ja oli ihan kivaa :D Kuitenkin olen hämmentynyt että miksi hän haluaa jutella minulle.Olen kokeillut pyytää häntä facessa kaveriksi,mutta hän ei halunnut olla. En tiedä mitkä hänen puheistaan on edes totta. Hän on hyväksynyt ystävikseen tuolla myös sellaisia joista aiemmin puhui jotain muuta tai muistelen niin. Pelkään puhuvani liikaa hänestä joten lopetan tämän aiheen.

Mietin äidin kanssa tänään raskautta..En tiedä haluanko joskus lasta vai en..

Minusta tuntuu että mielenterveyteni ei taida kohentua.

Yritän laihtua 4-5kg. Koska painokriisi.




1 kommentti:

  1. Et nyt koita laihtua! Ei! Ja ootko sä mulle vihanen kun menin vahingossa möläyttämään Miraclelle että tunnen sut? Laita viestiä jookos kookos <3

    VastaaPoista