tiistai 28. helmikuuta 2017

Olin jo kauan kuivilla. Säälittävää.

Olen hyppinyt taas iloisen tunteen ja masennuksen välissä. Koulussa olin yhtä tuntia lukuunottamatta iloinen.

Juttelin kavereille olin silloin ihan ok.
Päässäni vain naksahti taas...

Destiny ei vastaa viesteihin.. Eli olen häirikkökö? Olisin antanut uuden huulirasvankin rohtuneita huulia varten.. mutten saanut tilaisuutta..
Loppupelissä patoutuneisiin negatiivisiin tunteisiini tuli pikku asia koristeeksi..


Romahdus.. Ihanaa.. En osannut edes enää syvälle. Pelkkiä tien naarmuja entisessä "puhtaassa" kädessä. HELVETTI ETTÄ ÄRSYTTÄÄ ETTEN SAANUT YHTÄ VIILTOA HIEMAN SYVEMMÄKSI.. Olisin lopettanut siihen.

Sain nyt pahan olon purettua kehostani.
Nupo ajatkin vasta myöhemmin ja en pystynyt enää.

Huomenna taas parempi päivä. Tästä suunta vain ylöspäin ♡

1 kommentti:

  1. Voimia ihana! Hyvä ettet viiltänyt syvälle. Oikeesti. Pärjäilethän?

    VastaaPoista