maanantai 16. tammikuuta 2017

Tunteiden sekamelska

Miracle kerran lähiaikoina sanoi olevansa kännissä ja teki rakkauden tunnustuksen.
Lupasin jättää asian sikseen. Olihan hänkin varattu. Nyt en tajua. Olen sanonut etten tunne enää niin. Katsos.. Jouduin kevät-syksy akselilla vuonna 2016 kovettaa itseäni eron jälkeen niin paljon. Että lopulta pääsin tunteistani yli. Se oli raskasta ja itsesääliltä sekä itsetuhoisuudelta en välttynyt. Vielä tuolloin Miracle ei halunnut minua edes elämäänsä kumppaniksi. Miksi nyt niiden kaikkien erojen, draamojen ja tunnustuksien jälkeen hän vasta nyt sanoo noin. Tuntuu oudolta sanoa, että luulen hänen vain pitävän/ihailevan entistä minua - muistoa minusta. Tai sitten olen vain turvallinen vaihtoehto purkaa tunteita.
Yritän nyt olla frendinä tukena, mutta..
En tiedä onko se lopullista? Jos taas tapahtuu jotain?



(Sekä tänään sain tunteellisia lauluja häneltä ja aiemminkin.. Esim. Zamius - Kuinka sait mut tuntemaan)
   
Oikeasti en vain tiedä. Tuntuu kuin elämäni tarinaa oltaisiin rytätty sekä sekoitettu oikein olan takaa, kun kaikki on aina niin sekavaa. En osaa edes reagoida oikein enää.

Olen ihastunut Destinyyn. Välillä mietin onko se syy miksi Miracle väitti pitävänsä yht'äkkiä minusta kumppani mielessä. Olen epätoivoinen ihastuja. En voi sanoa Destinylle mitään, koska en usko hänen edes aina pitävän minusta kaverina. Sitä paitsi hän haluaa seuraavaksi suhteen pojan kanssa. Muuttaisin mihin vain hänen vuokseen. Paras tukahduttaa tämä tunne tai pitää salaisena ja kirjoittaa sen avulla runoja/tarinoita :"3


Yritän kirjailijaksi. Tekisin kyllä lisäksi töitä, mutta olisin pääammattina kirjailija. Haluan olla sekä olen hieman eristyksissä yhteiskunnan rattaista. Haluan vaikuttaa asioihin omalla tavallani ja toteuttaa luovaa puoltani.

Kadonnutko..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti