lauantai 21. tammikuuta 2017

Ajatuksia ja tapahtunnutta

Olin eilen Destinyn kanssa ♡ Oli hauskaa hengata kaupungilla ja sitten pelata kännykkäpeliä. Ostin häneltä cossin 50€ ja luulin ettei peruukki kuulunut mukaan. Kotona huomasin peruukinkin olevan mukana joten annan hänelle vielä 15€ peruukista. Hän olisi pyytänyt vain 50€, mutta tiedän että tuo cossi on maksanut uutena aivan helvetisti.
    Jäin hämilleni, kun olimme syömässä niin hän kysyi seksuaalisuuttani uudelleen kun puhuimme sateenkaarikansasta. Sanoin olevani "Lesbo".. Sitten olin hetken hiljaa.. "Tai en tiedä. Olen seurustellut vain tytön kanssa."totesin ja hän sanoi jotain että kannattaa kokeilla. Tosin.. Voihan olla että olen Bi-seksuaali, kun pidänhän nytkin Destinystä ja hänen sukupuolensa on poika. Mutten.. Ole varma. Luin setan sivuja ja tämä kappale osui eniten tunteisiini.


En haluaisi lokeroitua.. Koska olen vain ihminen.. Loppu pelissä en halua sanoa enää kenellekään jos pitäisin hänestä.. Koska en halua harrastaa seksiä. Pelkään sen olevan heti ehtona seurustelulle. Suutelua pidemmälle en enää halua. Tai.. En tiedä halusinko edes ikinä. Seksi on kuin  uhkaava puukko tai huutava väkijoukko joka saa oloni ahdistuneeksi sekä pahaksi.
Siksi tuo aseksuaalisuus on kiinnostanut minua... Olen huomannut sellaisia piirteitä myös joskus ollessani suhteessa.

Tajuan olleeni muuten kerran ihastunut myös feminiiniseen sekä maskuliiniseen Rainfairyyn ♡

Tämä tästä seksuaalisuus puhumisesta.

Eilen myös Miracle sanoi pitävänsä minusta. Tällä kertaa selvänä. Tuntuu pahalta että hän erosi minun takia. Mutten ole kiinnostunut hänestä enää.

Yritän lukea kokeisiin ja järjestellä huonettani. EN halua masennuksen pilaavan sitä.

Jaksoin jo pestä pyykkiä. Ripustin ne jopa kuivumaan.


Kirjoittajanlinjalle hakeminen että pääseminen riippuu vielä äidistä sekä lukion päätöksestä.

Sosiaalinen kammo on suurena.. TAAS!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti