tiistai 15. marraskuuta 2016

Ilonen hetkellisesti

En ymmärrä erästä tuttua/kaveria kuin hän kuittailisi jostain mitä en tajua...

Olin tänään koulussa 😝 Poikkeuksellinen päivä vain matikkaa,ruokailu ja liikkaa. Näin ystävän koulun edessä. Hengailtiin noin neljä tuntia kaupungilla 😎 Tämä päivä oli yks parhaista. Ei olla puhuttu ennen paljoa muuten kuin netissä, mutta hänen kanssa oli helppo olla eikä tarvinnut esittää mitään ❤ Aion nähdä hänet jatkossakin 😘☺🦄🎶


Hän on niin ihana 😊

Oon huolestunut Angelista ja Silverista. Myös Miraclen vointi mietityttää, vaikka hän tuntuu välttävän puhumista minulle niin toivon hänen parantuvan.
Toivon Ametistin pääsevän mahd. pian tapaamaan jossain 🌻

Oon iloinen, että alan olla toipuneempi erosta ja tajuta että elämä on vielä avoinna. Ystävät tukevat ja värittävät mun elämää.
Ennen luulin olleeni aiemmim valmis, mutta nyt tuntuu hyvältä olla sinkku. 😶☉❤



2 kommenttia:

  1. Älä mua murehdi, huolehdi vaan omasta jaksamisestas 💖

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huolehdin omastakin jaksamisesta, mutten voi olla murehtimatta kavereitani ❤

      Poista