keskiviikko 23. marraskuuta 2016

Aivan sekaisin..!?


Olen taas pohtinut omia tekojani ja ajatuksiani pitkin tätä kuukautta. Suuren osan olen hetkellisesti sivuuttanut.


   Tällä hetkellä olen hyvin väsynyt. Näes kolmen ja puolen tunnin yöunet eivät riitä pidemmän päälle. Syön yölääkkeitä yms.. Mutta nukahtaminen usein silti hankalaa.

Yksi päivä sain kirjeen postissa. Olen hämilläni,sillä sain ajan psykologille.. Hän on mies. Toivon ettei hän ole se joka tapasi minut kuudennella luokalla. Ahdistaa ajatuskin tuosta ajasta. Olen yllättynyt miksi tälläinen aika tuli eikä esim. aikaa sille naishoitajalla. Jännittää. Haluan äidin henkiseksi tuokseni että uskallan lähteä edes NUPO:lle.

Sekava olo. Tunteet liian voimakkaita muihin teineihin verrattuna. Masennuskin nostaa siipeään.



Iloinen uutinen on se että olen ihastunut 😍 Nimeän hänet vaikka Destinyksi. Hän on kaverini ja en halua sotkea kaveruuttamme. Haluan tutustua häneen paremmin ❤

En ole varma mitkä ihmissuhteet tulee minulla edes kestämään. Eräs tuttukin eilen oli kärtyinen puhelimessa.. Häntä ei kiinnosta mikään mussa.

Sekava olo. Unohdan liikaa edellisiä päiviä.. Kuin olisin elämässä kahta elämää :0

Ikävä frendejä 💛




2 kommenttia: